wtorek, 29 listopada 2022

RATUJMY WIKTORKA!

 Dzisiejszy post jest szczególny.

Poniżej zamieszczam wiadomość przesłaną przez mamę ucznia naszej szkoły - Miłosza.

Prosimy o jej przeczytanie.



Dzień dobry!
  W nawiązaniu do podjętych przez mojego syna Miłosza -ucznia klasy 8d i jednocześnie członka Samorządu Uczniowskiego SP1 w Turku, działań, mających na celu wsparcie pomocy Wiktorka Ratajczaka (syna mojego kolegi), który choruje na raka wątroby z przerzutami, pragnę przychylić się do starań Miłosza i prosić Wszystkich ludzi dobrego serca o zasilenie skarbonki Wiktorka, choć symboliczną dosłownie złotówką.
  Wiktorek to 3 letni Wojownik, na drodze którego los postawił okrutnego wroga. Szansą na jego powrót do zdrowia jest wyjazd na leczenie do Bostonu w USA a do tego potrzebna jest ogromna pula środków. Niestety czas działa na niekorzyść i każdy dzień zwłoki w leczeniu oddala Wiktorka od celu. Rodzice Wiktorka staja na głowie, by zorganizować te wielkie pieniądze. W akcje włączają się kolejne firmy, powstała grupa licytacyjna na FB pod nazwą Wiktorek Ratajczak kontra rak - licytacje, która liczy już prawie 8.000 członków. Główna zbiórka prowadzona jest przez fundację SIEPOMAGA i tu znajdziecie Państwo wszelkie informacje o stanie zdrowia i leczeniu Wiktorka 

KLIKNIJ tutaj: WiktorekRatajczak


  Zdaję sobie sprawę, że aktualny czas nie jest dobry na pomaganie; wydatki związane ze świętami, rosnące każdego dnia ceny i do tego wiele innych akcji pomocowych, które wołają o nasze wsparcie, może nadwyrężyć nasze portfele. Dlatego to tylko mały apel z mojej i mojego Syna strony. Państwo sami ocenicie czy możecie sobie pozwolić na drobną nawet pomoc. Jeśli tak, zapraszam do wpłat za pośrednictwem Fundacji Siepomaga na stronie, której link wyżej podałam, bądź też dołączenie go grupy licytacyjnej na FB.
  Nie dawałaby mi spokoju świadomość, że była jeszcze jakaś możliwość dotarcia do pomocy, a ja z niej nie skorzystałam, dlatego też odważyłam się za pośrednictwem syna skierować do Państwa ten apel.

Jesteśmy po to by pomagać!

Serdecznie pozdrawiam!

Z wyrazami szacunku
Magdalena Mikołajczyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz